Opdrachtgever
De Strategische Alliantie Jonge Mantelzorg in combinatie met Vanzelfsprekend!? 2024
Over
In opdracht van De Strategische Alliantie Jonge Mantelzorg en Vanzelfsprekend!? heb ik, net zoals voorgaande 2 jaren, mee mogen werken aan het bedenken van de campagne 'de Week van de Jonge Mantelzorger 2024' en de vormgeving hiervan mogen verzorgen. 
Sinds 2018 staan de eerste zeven dagen van juni in het teken van de Week van de Jonge Mantelzorger. Tijdens deze week vinden in het hele land fysieke en online activiteiten plaats gericht op bewustwording, herkenning en erkenning. Bij de doelgroep zelf, naasten en beroepskrachten / vrijwilligers uit het onderwijs, zorg en welzijn.
Via de website kunnen alle instanties, scholen e.d. een scala aan posters, ansichtkaarten, social posts en meer downloaden om zich in te zetten voor deze vaak vergeten groep. Tevens is het mogelijk de posters en ansichtkaarten te laten personaliseren met een eigen logo en contactgegevens.
‘Meer dan je denkt’ is een campagne bedoeld om mensen bewust te maken van jonge mantelzorgers en hun zorgen. De campagne laat ook zien wat jij zelf eventueel voor hen kan betekenen. Het richt zich op iedereen in hun omgeving, van buren tot leraren, van vrienden tot voetbaltrainers. Een klein gebaar, zoals vragen hoe het gaat, doet al meer dan je denkt! 
Weet je hoeveel jongeren mantelzorger zijn? Meer dan je denkt! Namelijk 1 op de 4! ​​​​​​​
Project
Bedenken campagne, poster ontwerp, ansichtkaart ontwerp, sticker ontwerp
Back to Top